Bölme işlemi ile ilgili bu açıklamaları okuduğumda, ikinci sınıf öğrencisi olarak bu işlemi öğrenmenin ne kadar önemli olduğunu düşündüm. Özellikle bölme terimlerinin tanımları ve temel prensipler, bu işlemi anlamamı sağladı. Bir sayıyı kendisine böldüğünde sonuç 1'dir kuralı çok ilginç, çünkü bu durumu daha önce fark etmemiştim. Ayrıca, bölme işlemini toplama ile ilişkilendirmek, benim için anlaşılır hale getiriyor. Örneğin, 12’yi 3’e bölerken, 3’ü kaç kez topladığımızı düşünmek çok yardımcı oluyor. Uygulamalı örneklerle de pekiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Somut materyallerle bölme işlemini öğrenmek gerçekten eğlenceli olabilir! Bu bilgilerle bölme işlemini daha iyi kavrayabileceğimi düşünüyorum.
Bölme işlemi ile ilgili bu açıklamaları okuduğumda, ikinci sınıf öğrencisi olarak bu işlemi öğrenmenin ne kadar önemli olduğunu düşündüm. Özellikle bölme terimlerinin tanımları ve temel prensipler, bu işlemi anlamamı sağladı. Bir sayıyı kendisine böldüğünde sonuç 1'dir kuralı çok ilginç, çünkü bu durumu daha önce fark etmemiştim. Ayrıca, bölme işlemini toplama ile ilişkilendirmek, benim için anlaşılır hale getiriyor. Örneğin, 12’yi 3’e bölerken, 3’ü kaç kez topladığımızı düşünmek çok yardımcı oluyor. Uygulamalı örneklerle de pekiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Somut materyallerle bölme işlemini öğrenmek gerçekten eğlenceli olabilir! Bu bilgilerle bölme işlemini daha iyi kavrayabileceğimi düşünüyorum.
Cevap yaz